Börja om på nytt

Hej igen, efter att jag nu tagit bort mina föredetta inlägg så börjar här och nu på nytt!

Mycket har hänt!

Jag har snart gått halva tvåan på gymnasiet. Firat två år med M.
Men mina föräldrar har tvärr flyttat isär, så nu bor jag med M både hos mamma och pappa. Vi konkar med kläder hit o dit varje vecka när vi byter plats :). Men vi börjar bli vana och vi trivs faktiskt. Kan bara säga att det blir bättre och bättre med tiden. Och jag har äntligen klarat matte A så nu kämpar jag vidare med matte B.. Känns som att allt i skolan har blivit så mycket svårare på ett år bara! Konstigt det där. men så äre, och det är bara att kämpa på, emma!


Men jag hoppas att ni ska få en läsvärd blogg som ni kan kika in och titta på ibland. kommer skriva minst en gång om dagen och om jag får tid så slänger jag in lite mer! :)
Detta ska nog gå bra tror jag.

Kommer också visa er spanien bilder lite pö om pö när jag skriver. Ska bli riktigt intressant att få se dom själv sen, det var ett tag sen nu! :)
♥                                                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0