Har inte haft internet

Har ju inte skrivit på ett tag, därför tänker jag skylla på att jag inte haft tillgång till internet. Hemma hos pappa är det ingen som helst problem. Men nu när jag kommit hem till mamma som inte har fast internet utan mobilt så har vi inte fått igång det! :(
-därför har det varit lite lågt på uppdaterings fronten

Idag var jag och handlade julklappar med M till mig! :) ett par sockor med älgar på ;) ett par svarta knästrumpor och en jättesöt mössa! :)

Snart kommer mamma o syster med pizza och do ska jag o M kila ner till konsum o hyra börderna karlsson! Hoppas verkligen att den är bra nu :)



nu kommer äntligen en spanien bild! :


Kommentarer
Postat av: Felicia

Den är jätte bra! så den ska ni titta på :) men den är lite knepig ibland ;) hehe <3

2010-12-16 @ 19:13:26
URL: http://feliciiabertilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0