längesen nu

som rubriken lyder var det ett tag sen jag skrev!

har ju lovat er inredningsbilder så dom kanske kommer senare! Sen har jag fått post från hm, måste dock skicka tillbaka en del kläder om inte mamma vill och kan ha dom. Sen har jag haft kavalkad... Redovisat muntligt inför klassen vilket jag HATAR!!! jaa det är rätt mkt som har pågått under tiden, mycket stress inför musikalen vilket har lett till att jag har mått dåligt och alltid har ont i huvudet och kan somna när som helst. Alla läxor som vi har fått utöver musikaln tar kol på mig men nu är det lite lugnare igen så idag behövs det inte göras några som helst läxor vilket är superskönt! :)

Om en stund kommer syster hit och då ska vi cykla ner till nya Maxi som ÄNTLIGEN har öppnat! Taket rasade ju in förra vintern av för mkt snö på taket. Så nu är det ombyggt och hoppas att detta håller ;)

sedan får jag se vad det blir, laga mat och kolla på Glee är iallafall ett måste (a)

Vilket skönt vårväder vi har idag btw :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0