ledig imorgon

Är ledig imorgon, för vi har studiedag. Så då ska jag bara slappa, och plugga lite granna tänkte jag. Jag ska även börja kolla på glee säsong 1 som jag fick i inflyttningspresent av Felicia! :) så söt är hon den tjejen. Önskar henne all lycka till imorgon när hon ska iväg på en grej! :)

Har varit full rulle i skolan de dagar denna vecka.. Har stannat i skolan en timme efter skolan slut varje dag för att få till grease danser och för att lära ut dom till övriga grease deltagare :) superkul, men ansträngande!
- Har grease premiär v.16 på christinateatern så det är inte så långt kvar. :)

tänkte att eftersom jag är ledig imorgon kanske jag kan ta lite bilder på lägenheten så ni får se hur den ser ut!

nu snart ska jag krypa ner bredvid min gos och kolla på tv och äta lite godis!! ska bli mysigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0