blött på vägarna idag..

Idag är det blött på vägarna. Här sitter jag i soffan och har jättetråkigt :( Får se om jag kan komma ut lite eller åtminstonde öppna fönster så att det drar igenom i lägenheten. M jobbar idag och resten av veckan som vanligt medans jag bara har en vecka kvar på mitt sommarlov?!!! Det är helt sjukt.. jag börjar skolan nästa måndag :( vill inte, men måste. Det är bara ett år kvar som tur är!! Längtar redan tills den dagen jag står med studentmössan på huvudet och och åker flak - för att fira att man gått ur skolan!!

Har varit barnvakt i helgen till tre söta barn. Dom är så grymt söta så det är inte sant :) Och till helgen är det min tur.. Min tur att festa lite och ha kul :) jihooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0