Örebro

Har spenderat min dag i Örebro idag med Pappi och Syster! =) Vi fick oss en mycket bra dag med massa shopping till syster, massa skratt och en tro det eller ej... Massa felkörningar.. Haha. Vi skulle till Stadium outlet och körde fel tre eller fyra ggr! ;) haha det var en upplevelse i sig det. Efter att syster shoppat lite på Lager 157 (det är så billigt där. ska shoppa där själv nästa gång) så åkte vi till mariebergs köpcenter där vi åt och min syster shoppade lite till och pappa hittade en skjorta :) A (syster) var in till Cubus och köpte tre par jeans. Det var tre betala för två varav jag fick mig ett par av dom. Så snäll är hon. Jag tog ett par svarta, så nu vet jag vad jag ska ha på benen när jag ska ut den 20!! Längtar.

Nu sitter jag vid datorn, såg nyss Burlesque. Jag bara älskar när Ali (aguilera) sjunger :) vill med kunna sjunga så ju... hon sjunger som en gudinna!!

Nu ska jag slappa lite innan sängen blir allt för lockande! Godnatt...



Hittade en bild på min dator som A har laddat ner!! Dreggla över honom tills vi hörs igen ;)

Kommentarer
Postat av: syster

det kan du ju göra, för jag dregglar hela tiden över han!

2011-08-10 @ 23:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0