sean banan

händer upp i luft! det kommer nog bli en sommarplåga =) Den är faktiskt bra.

Idag har vi städat ettan så nu är det klart. Sedan åkte vi till skymningen för att sola och bada, efter det tog vi bilen i typ tip meter till cafét och tog en varsin glass :) Nu sitter vi i lägenheten jag och min fina man, eller ja... han diskar ;) Tänkte sätta mig ute på balkongen med honom sen när han är klar! Han har varit ledig nu i två dagar pga flytt så han börjar jobba imorgon stackarn :/ Men jag har fortfarande sommarlov ja :) hihiii.. men det är bara 20 dagar kvar tyvärr. Men men. Mycket väntar denna månad (a)

Ska se om jag kanske kan ta några bilder imorgon eller något. Iallafall på sovrummet som är klart, där det bara fattas blommor i krukorna, och i badrummet och köket! Vardagsrummet är ju inte hela klart än så det kommer inte ändet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0