slappdag en regnig söndag med film

Vi har legat i soffan tills nu! Jag och min man har kollat på Irene huss - Den som vakar i mörkret och Piranha.

Irene huss - Den var mycket bra. Jag gillar att hon råkar illa ut i sina filmer och inte är någon "superwoman" som aldrig får en skråma. Det är ett + med dom filmerna. Men jag undrar om det är den sista filmen? någon som vet? För hon lämnar ju in ett avskedspapper till chefen att hon slutar med omedelbar verkan.

Piranha - Den var också bra. Men jag tycker att den var väldigt overkligen med pirayorna och när dom åt upp människorna. Ni som inte har sett filmen men som kanske har sett hajen filmerna känner igen det. Det är lite sånt stuk på filmen när man får se pirayorna. Annars var den bra. Undrar om det kommer en 2:a på filmen för det slutade så plötsligt med föräldrar-pirayorna.

Nu ska vi laga mat. Det får bli potatis, hemmagjorda biffar och någon sås till det. Kanon söndagsmat.

Fick tvättat lite idag med kom jag just på =) Härligt. Och imorgon får vi förmodligen in bredbandet och hemtelefonen så det ska nog funka efter dagens slut imorgon! Något att se fram emot.


Kommentarer
Postat av: Karin

jag har sett piranha och vill också att det ska komma en 2a ;)

2011-08-07 @ 20:46:30
URL: http://olssonkarin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0