soffhäng tillsammans med min huvudvärk

som rubriken lyder så har jag huvudvärk. Det var ett tag sen jag hade det nu. Men tyvärr så ska den komma tillbaka. Hoppas att en går över snart. Ligger och funderar på varför facebook i mobilen helt plötsligt ska krångla för? Nu får jag ju ligga med en hel dator i knät när jag hellre skulle vilja hålla i en så liten sak som mobilen. lätt. Startade om mobilen för att se om det gick bättre, men icke.

Tur att man har bredband hemma så att det inte kostar en massa pengar extra att vara inloggad på mobilen iallafall för det skulle nog pengarna vara slut vid det här lagret ;)

Idag har jag kollat på tv och varit på stan med syster innan hon skulle på gymnastik läger i katrineholm. Jädrar nu nös jag med. - träääääligt, när ska detta försvinna?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0