Godmorgon!

Jag är verkligen uppe tidigt känner jag. Är så fruktansvärt trött, skulle kunna somna medans jag skriver detta inlägg faktiskt. Men anledningen till att jag är vaken är för att jag ska på läger med gymnastico i örebro idag. Det kommer blir hur roligt som helst, längtar verkligen! Men frågan är om jag kommer kunna göra några övningar överhuvudtaget, för jag har sån träningsvärk sen jag gjorde dubbla passet häromdan.. det tog kol på mig, och nu kan jag knappt gå vanligt utan att varje steg jag tar gör ont, så ont!!

Om jag kanske sätter mig ner och vilar kan det hända att jag tar lite bilder så jag tänker stoppa i min kamera i väskan nu när jag ska gå och packa ner allting annat. Så det kanske kommer upp bilder på träningen och om det inte gör det så tänker jag faktiskt lova er att de kommer upp andra bilder.. Kanske de från när jag var i G-mark med pappa, syster, M och hundarna och grillade korv! hmm, vi får se. Bilder kommer upp i allafall :)

peace! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0