helt slut

jag är helt slut. Idag har jag verkligen varit duktig.
Jag vaknade, och efter ett tag gick jag ut med ozzy, efter det lagade jag mat, diskade städade rummet, dammsög rummet, köket, hallen och vardagsrummet. Efter klockan sex när M kom hem körde jag 2 hela styrkepass. Detta tog kol på mig och jag ser inte fram emot att köra styrkan imorgon! kommer jag upp ur sängen imorgon då är jag nöjd :) Jag har även duschat en gång till efter styrkan och sedan kollade jag på "föräldrafritt". vilka j*vla barn.. dom kan ju ingenting, eller jo dom är riktigt duktiga på att frysa ut varandra. Och de där cigaretterna som tjejerna köpte, visserligen var de låtsas cigg men hallååå dom är typ nio-elva år. då röker man inte!!!!!!

nu ska jag ta o se om det finns ngt att kolla på tv i mitt sovrum för M ska kolla på filiph och fredriks årskrönika 2010 på kanal5 i vardags rummet. Skulle inte förvåna mig om jag slocknar! är verkligen helt slut.

så här med säger jag godnatt och hoppas på en mkt bra dag imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0