vid köksbordet

Sitter just nu vid köksbordet och lyssnar på Adele! Jag och min syster stekte potatis förut som vi kryddade med peppar, salt och grillkrydda! det vart faktiskt gott, smakade nästan som pomfritt :)

Senare blir de till att åka pulka med syster och imorgon ska jag leka med sofie. vi ska fota lite, så om hon skickar bilder imorgon kanske det kommer upp nån eller nåra här ;) vem vet!
man kan ju alltid hoppas.

Jag undrar Verkligen om det ska hålla på och snöa hela tiden. för det har snöat hela dagen lång, snöade när jag vaknade och kommer säkert snöa när jag går och lägger mig );
Jag längtar verkligen tillbaka till spanien där det var så himla vackert, jättefint väder hela tiden och varmt, nu är det bara kallt, snö snö och åter snö !!!!



Bild tagenn av ida!
I skolan då vi skulle ha en redovisning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0