Åskan kom så plötsligt

Stod i fönstret och tog kort på de vackra (trodde ja) molnen. Fick mig ett par bilder som jag tänker visa er imorgon, inga bortförklaringar nu, jag SKA visa dom :) Men där hade jag fel om molnen, för strax efter att jag stängt till fönstret så kom en rejäl åsk-knall och sedan vart det mycket mörkt och det blixtrade. Visserligen såg vi bara en blixt och det drog över ganska snabb men ändå, att det verkligen kan överraska en så!

Jag verkligen hatar åskan. Jag har varit med om för mycket som har med åskan och blixten att göra, vilket har lett till att jag är helt galen. De första veckorna (månaden) som varit nu har jag kollat på klart.se varje dag. inte nu så mycket. Det är jag stolt över :) jag är så himla rädd, när jag hör något eller ser något vill jag fly.

Fast jag måste även säga att det har blivit ganska mycket bättre nu de senaste månaderna med åskan, ligger inte under täcket eller står i garderoben eller sitter inne i ett rum utan fönster hela tiden nu! :) cred till lilla mig.

Imorgon kommer bilderna på molnen - Lovar er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0