grill, the pub

åkte på eftermiddagen igår till tanja (mammas kompis) och grillade. där bjöd mamma mig på vin, men jag tyckte det var för surt så vi blandade i päroncider två ggr och sedan sprite två ggr... sen när jag var redo att åka hem och sova med min mys så kidnappade mamma och tanja mig. vi skulle ut på krogen, så jag tog med mig en av mina vänner :) så träffade vi hennes vänner och lite så :) mycket trevlig kväll!!!  tack så mycket för att du följde med vännen!!

får gå ut någon mer gång (a)<3

idag blir det bara lugnt, mysen börjar jobba imorgon efter 4 veckors semester - sjukt vad tiden går fort!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

sv: ja precis =) ska du hitt apå nåt skoj ikväll dÅ?

2011-07-24 @ 17:51:44
URL: http://maalinericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0