ska försöka

Ska försöka hitta något att titta på innan jag somnar idag :) Får bli en ganska så tidig kväll känner jag. Börjar svida i ögonen för att tröttheten smyger sig på!

Känns som om vi i våran lilla etta har fått iordning på lite mera nu innan vi flyttar! Skönt och inte behöva göra allt dagen innan, utan ta allt pö om pö.  Men nu ska jag dra mig från datorn och lägga mig i sängen med ögonen på tv:n (om det finns något attt se, annars blir det en film) ;)

Godnatt kära läsare, sovgott!!

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: jaha! men det kommer säkert att gå jättebra =) man får tänka att det är värt det i slutändan! :D vilken skola går du på?

2011-07-26 @ 08:24:51
URL: http://maalinericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0