soffhäng med mig själv medans älskling är söt och gör middag!!

bilder kommer senare, kameran ligger just nu på laddning.

Idag har jag lockigt hår för er som vill veta. Sov i knut inatt och nu ser det ... ja ... lockigt ut. ;) (med en rosett i håret) Jag väntar på att maten ska bli klar, och medans jag gör det så har jag soffhäng med mig själv, musik och datorn :) jaa ... tv:n är på i bakgrunden med. Har fortfarande ont i huvudet vilket jag har haft i 3 dagar nu -.- hur störande är det inte med huvudvärk egentligen?! Så jag får nog ta det lite lugnt idag med, (jag som gör så himla mycket på lovet menar jag) men det är rätt skönt och ta det lugnt, visst? :)

och på tal om nånting annat.. det är så sjuk varmt i våran lilla etta. Fläkten är på och fönstret är öppet. Ska bli skönt att komma till den nya lägenheten nästa vecka. Kommer sakna denna lilla takvåning men en tvåa passar oss bättre - speciellt med att större kök, klädkammare, balkong och ett sovrum :) Det kommer bli bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0