trend att skaffa barn?

Jag tog en cykeltur igår till maxi - helt alena. och då kom jag fram till att det är ganska många som skaffar barn nu. båda unga och lite äldre. Man kan hitta hur många bloggar som helst där man kan läsa om unga mammor! Det tycker jag bara är så himla mysigt. Att man verkligen tar till sig den här mamma rollen och tar hand om sitt barn på ett perfekt sätt är hur underbart som helst att se.

Jag tycker att dom som är mammor i en ganska ung ålder gör ett fantastiskt jobb. Det finns säkert alltid någon som inte tycker om att man är så ung, att man inte kan gå ut en kväll för att man är mamma osv.. men det är ju förtusan upp till var och en. De gör ett bra jobb och sålänge barnet och mamman trivs så finns det ingenting att klaga på!!

Tycker bara att det är fint att så många unga tar till sig ett barn som dom gör allt för!!

- det jag vill komma fram till är att dom gör ett fantastiskt bra jobb och får dom en negativ kommentar så ska dom bara visa att dom är starka nog att klara av det. Oavsett - för dom älskar sina barn!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0