trött på...

Jag blir så trött på folk som bara tar en massa värdelös tid. Man frågar och frågar, men bryr sig och bryr sig, men inte till några framsteg. Nu struntar jag i detta. Vill inte mer. Ska sluta försöka, blir bara fel. För att man bryr sig.

Så, då började jag inlägget med lite klagandet. Men nu kommer det positiva =) Det är att jag har min underbara lillasyster på nattbesök idag. Har varit och solat ó badat" (M och syster badade helt men jag gick ut till lårena:P) Hon var hos mig igår med så när det regnade ganska så mycket igår så gick vi ut i stövlar och tog lite roliga kort. Idag fick det bli strandkort. Har en undervattens kamera, men vart inte så många bilder tagna under vattnet. Har inte lagt in bilderna på datorn nu så ni får kanske se dom senare! ;)

nu då? - mamma var här en stund nyss, vi kollade på damfotbollen. Mamma åke hem - vi fortsätter kolla! Sverige-Japan. Tror att japan kommer att vinna för sverige spelar inge bra idag, men hejar på sverige. Självklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0