GLAD

Blir glad av så underbara människor som det finns i min omgivning!! helt underbart fina vänner har jag. Det är sjukt... Hade ni såna vänner som jag som man skrattar hela timmarna ut i skolan så skulle ni må bra ni med! :) Det är så härligt att gå till skolan och veta att man har superfina vänner!!!
men nog om det!! ;)

Idag slutade vi runt ett(?) skulle jag kunna tro, minns inte riktigt!! Då gick jag med Felicia och Ida och fikade!!! super mys, satt där i över två timmar!! Sedan när jag skulle gå från kafet med felicia och en till kompis som inte var ida så tappade jag bort min mössa! :( Jag kollade på platsen där jag satt, ingen där. Kollade igenom väskan, ingen där gick tillbaka till skolan kollade i skåpet, ingendär.. Tog av mig jackan för att kolla om den hade hamnat i ärmen eller luvan eller något och ut på golvet ramlar min mössa!!!!! Gud vad dom skrattade åt det :) hhahahahahahhaha!! Det är så en måndag ska se ut! ;)

Nu är jag nybadat och har läst lite i min nya bok. Läste förövrigt ut zebraflickan förra veckan och jag blev så himla glad över slutat (a) nu läser jag boken som heter hur kunde hon! skriver direkt från min baksida på boken om vad den handlar om i ett eget inlägg!! kanske är något för er som gillar att läsa sanna berättelser som jag själv älskar att läsa! det är det som gör en bok så grymt bra!!!!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hehehe det har varit en underbar dag idag :) Och Emma du är en sån underbar vän själv.. :) Vi ska hitta på massa roliga saker och vi ska skratta oss igenom skolan. :D PUSS <3

2011-03-21 @ 20:58:09
URL: http://petterssonfeliciaa.blogg.se/
Postat av: Felicia

Hehehe det har varit en underbar dag idag :) Och Emma du är en sån underbar vän själv.. :) Vi ska hitta på massa roliga saker och vi ska skratta oss igenom skolan. :D PUSS <3

2011-03-21 @ 20:59:52
URL: http://petterssonfeliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0