godmorgon

Eller ja.. Här har det varit godmorgon sen kvart i åtta imorse. Var iväg en sväng tidigare förut. Jag kommer inte berätta vart jag varit förrens lite senare under dagen ;) hihi!! spännande. Ni får helt enkelt titta förbi senare om ni är nyfikna!

Idag är det fredag, alltså tre dagar kvar tills skolan börjar igen efter en veckas lov. Det kommer bli skönt att få träffa alla kompisar!! :)

Idag när M fortfarande jobbar och kommer jobba till kvart över sex så får jag roa mig själv med att kolla på film eller vara social på facebook eller någonting liknande. Skriva till er! det finns nog en del grejer jag kan roa mig med :) Imorgon ska vi åka till M´s föräldrar och hämta några kartonger och så ska han bli klippt, efter det åker vi till hans bror och är barnvakt :D Det var ett tag sen jag träffade ungarna nu så det kommer bli rolig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0