ligger i sängen med M och Rasmus

Rasmus är min nalle! och jaa, jag sover med rasmus hos pappa för den nallen fick jag det första jag fick när jag föddes.. och så sover jag med en bulldog som heter frans, just bara för att frans är FRANS! kalla mig löjlig men så äre! :)
M är min pojkvän så det är inte så konstigt att jag sover med honom eftersom att vi bor ihop.. och snart kommer bo i en etta tillsammans! kommer bli så himla mysigt, min älskling och jag, vårat EGNA hem!

Var lite stressigt förut efter gymnastikträningen. Slutade klockan åtta, sen fick jag åka hem till mamma och hämta badkläder för jag fick reda på att det är bad imorgon. Efter det åkte vi till maxi och köpte makaroner, sedan kollade vi så att min cykel var där den skulle så jag kan använda den imorgon ;) Efter det kom vi hem och lagade mat och sedan duschade jag och efter det åt ja...... osv!!!! nu ligger jag i sängen och kollar på CSI ny :) blir nog snart till att sova så jag kommer upp imorgon!

hoppas på bra väder också så att jag kan cykla utan att ramla ;)

godnatt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0