Rubrik

Var några dagar sen jag skrev något här nu. Få se vad jag har gjort?...

Jag har varit på föreläsning med Felicia och Jacquiline. Den var superbra och rolig. Handlade om en kille som har tourettes och han berättade på ett intressant och mycket roligt sätt, många skämt inblandade. Sedan har jag försökt packa lite smått men det har inte gått så bra. Sedan har jag åkt till min pappi och ikväll ska vi till Mia och äta tacos sedan ska jag försöka komma ner till torget ikväll där det är massa saker inför EARTH HOUR ikväll. Ska ni stänga ner all el? det ska nog vi göra iallafall. Tänk vad mycket man ska spara på en timme om HELA världen stänger ner allt?! spännande.

Har precs duschat och nu går musiken för fullt i mina öron, möms!! ska snart blåsa och platta håret får se om jag sätter upp det översta håret i min rosett klämma eller om det bara får hänga, får se! :) kanske visar bild på outfit, smink och hår senare! pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0