Skitväder är det....................

Gud så trött jag blir på vädret.. De senaste dagarna har vi haft det soligt och några få plusgrader men nu blåser det kallt och det kommer ner snöblandat regn från himlen. När ska våren komma?

Skolan idag då, hade två lektioner. Skönt men vi fick sitta till skolan till klockan 2 för att vi inte visste om man hade de andra lektionerna eller inte -.- men det var roligt att vara med Felicia iallafall! :) Vi gick till coop en snabbis och köpte wienerbröd och bulle och en muffins. Gottttitt värre.
Sen nu när jag har kommit hem jag tagi mig i kragen och skrivit ett CV, :) dags att söka sommarjobb nu känner jag. Kollar även på Step Up för tredje ggn nu med :D en fin film!

Ikväll blir det träning från 18-21 sen fort i säng ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0