What a wonderful day!

Soligt och skönt nu!! Jag tillomed tycker om slasken som blir när det är plusgrader ;) då känns det som våren är påväg. Aja, har varit i skolan idag.. Var lite tveksaamt om jag skulle komma upp till skolan idag för jag hade sån grym mensvärk. Så ont jag hade har jag nog aldrig haft, fyf**n! men upp kom jag och skolan har varit bra, fått vara med felicia!!! (a)

Nu snart ska jag ta ut ember och sedan ska jag äta något för jag är hungrig :p Senare när M kommer hem ska vi åka en snabbsväng ner till stan för att lämna in datorn och sedan ska vi kolla på en gaffelpärm och se om vi köper det.. annars blir det nog en sväng till ikea på lördag igen!! :) Var där på lördagen för två helger sen och hittade massa saker :D


Bild från google!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0